Loading. Please wait.

Dissabte passat dia 13 va tenir lloc el 8è Torneig de rugbi platja d’Empuriabrava organitzat pel Rugbi Club Alt Empordà. Més de 250 persones arribades de tot Catalunya es van donar cita per gaudir d’una jornada extraordinària de rugbi. Novetat d’enguany: rècord d’equips femenins per primer cop, amb 10 equips contra 7 de masculins. Des de les 16h fins passades 22h es van jugar 45 partits de 20minuts, ben remullats pel bar de l’organització.
L’equip del RCAE -amb seu a Empuriabrava- va tenir participació femenina i masculina, fent un molt bon paper. Ambdúes finals van caure del costat d’equips barcelonins, ja entrada la nit. L’entrega de premis fou a càrrec del 1r tinent d’alcalde Antonio Martín.
El Torneig de rugbi platja d’Empuriabrava está reconegut com el millor torneig del circuit de Catalunya, i cada any més equips reconeixen la qualitat d’un esdeveniment organitzat per voluntaris del club.

craltemporda