Loading. Please wait.

Amb la presència del president del Comitè de Rugby dels Pirineus Orientals i alguns membre de la seva junta, prop de 300 nens i nenes van omplir aquest passat dissabte el camp de l’Aeroclub d’Empuriabrava per participar a la trobada de rugbi en la trobada més important mai feta a l’Alt Empordà.

Fins a 13 equips, 8 de nord-catalans i 5 del Principat, van afegir-se a la trobada impulsada pel Rugbi Club Alt Empordà. “Tot i limitar-nos a menors de 12 anys el repte pel nostre club ha estat important” -va afirmar Lluís Losantos, president del club local, per remarcar que el torneig va ser possible “gràcies a l’ajuda de tothom, per la qual cosa el resultat ha estat extraordinari”.

Cal destacar que els pares i mares de l’escola de rugbi d’Empuriabrava van fer possible que tot funcionés a la perfecció durant aquesta trobada de rugbi, que va finalitzar amb l’entrega d’un record a tots els clubs participants. L’escola de rugbi, creada ara fa 4 anys pel Rugbi Club Alt Empordà, acull a Empuriabrava mainada entre 6 i 16 anys.  “Hi tenim tants nois com noies, i això vol dir que s’està perdent la imatge d’un esport exclusivament masculí”, va voler destacar Losantos.

craltemporda